תאי סטודנטים.ות

תאי סטודנטים.ות

מהם תאי סטודנטים.ות?

תאי הסטודנטים.ות בבצלאל הינם ארגונים של סטודנטים.ות שמבוססים על פעילות חברתית או אג'נדה משותפת. התא הוא מסגרת שמוכרת על ידי האקדמיה ואיגוד הסטודנטים.ות ומאפשרת לחברים.ות בה לקדם את הפעילות שלהם.ן ברחבי הקמפוס וליצור שיתופי פעולה עם האיגוד. החברות בתאים מתאימה לסטודנטים.ות המרגישים.ות רצון להשתייך לקבוצה עם סט ערכים זהים ולפעול דרכם.

התאים בבצלאל

האחווה הסטודנטיאלית הגאה בבצלאל

האחווה הסטודנטיאלית הגאה היא הבית של הסטודנטים.ות הגאים.ות בישראל. האחווה פועלת כפרויקט משותף של האגודה למען הלהט״ב, התאחדות הסטודנטים.ות הארצית ופר״ח. האחווה הגאה פועלת בקמפוס בצלאל לשם חיזוק תחושת השייכות והביטחון הקהילתי ועידוד חברי.ות הקהילה לממש עצמם.ן, הן מבחינה אמנותית והן מבחינה אקטיביסטית. כחלק מפעילותה, האחווה משתפת פעולה עם צוות הדיקנט ואיגוד הסטודנטים.ות, בכדי להבטיח הכשרה נאותה בעבודה עם להטב״ק ובניית סביבה מכילה המודעת לצרכים ולזהויות שבקשת הגאה.

הפעילים.ות באחוות בצלאל הם.ן יזמים.ות לשינוי חברתי, אשר לוקחים חלק ביצירה קווירית בקמפוס ומחוצה לו.

רכז.ת הקהילה בקמפוס בצלאל היא.הוא סער חירות סיטיון (את/אתה).

תאכלס

תאכלס היא קבוצת סטודנטים.ות מכל המחלקות שנושא הקיימות בוער וחשוב להם.ן.
הקבוצה התאגדה בקיץ 2019 במטרה לקדם את תחום הקיימות באקדמיה והיא אוספת יוזמות נבחרות מסטודנטים.ות פעילים.ות בתא ובעזרת שיתוף פעולה בין שאר הפעילות ובין האקדמיה מגשימים.ות את יוזמות התא, דוגמה ליוזמות שהתעוררו מתוך תאכלס: תערוכת הקיימות, ״המקיימת״ – ספריית חומרים פתוחה לכלל [קומה -1], קורס האינקובטור ועוד.
תאלכס שם דגש על יצירה מתוך חשיבה על נושאי הקיימות השונים, כיצד מערבים אמנות ברת קיימא? איך אפשר לקדם את בצלאל כמוסד וכקהילה לכיוון יותר ירוק?
בשנת 2023 תאכלס הצטרף כתא סטודנטיאלי ב״מגמה ירוקה״ ונמצאים חלק מהפעילות השותפת של מגמה – עמותה שמקדמת אקטיביזם אקולוגי בקרב קהילות שונות ובין היתר בתוך האוניברסיטאות הגדולות בארץ.

Scroll to Top

התחברות

התחברות לחברי איגוד

*סטודנטים.ות הלומדים.ות תואר ראשון/שני מקבלים.ות
אוטומטית את פרטי ההתחברות למייל