שלום שנה א’

שלום שנה א’

שלום שנה א'

שנה א', ברוכים.ות הבאים.ות!

שמחים לקבל אתכם.ן בזרועות פתוחות לבצלאל ולאיגוד הסטודנטים.ות! אנחנו נכיר היטב בהמשך ונלווה אתכם.ן בצורה אדוקה לאורך שנות הלימודים שלכם.ן בבצלאל. בינתיים, כשעוד לא ממש קפצתם.ן למים, ריכזנו לכם.ן מספר טיפים ונקודות חשובות שיש לזכור.

מזכירים שאנחנו תמיד פה וזמינים בכל דרך שרק תרצו!

צילום: נעם דבל

טיפ הזהב!

אספנו מסטודנטים.ות  ובוגרים.ות טיפים מזהב שנכתבו מניסיון!

ברוכים.ות הבאים.ות לעיר הכי מיוחדת בארץ. היא העיר הגדולה ביותר בשטחה בהשוואה לערים הגדולות בישראל ונחשבת לאחת הערים המובילות בתחום האקדמיה, עם מספר רב של מוסדות לימוד להשכלה גבוהה. בכל ירושלים לומדים כ-42,000 סטודנטים.ות שמעורבבים בהוויה הירושלמית. מהי חווית הסטודנט.ית הירושלמי.ת? לעשות קניות בשוק בבוקר ולשבת בערב בברים ברחוב עזה, לשחק "אולטימייט פריזבי" ולעשות יוגה בגן סאקר. אבל למה אנחנו אוהבים.ות את ירושלים? כי היא עיר של יצירה. לצידנו יושבים בעיר מוסדות אקדמיים נוספים מעולמות היצירה והתרבות, והעשייה התרבותית בעיר מהווה קרקע פורייה ליצירה והשראה בכל פינת רחוב.

אז כמובן שאפשר לשכור דירה עם שותפים.ות, אבל בנוסף קיימים פתרונות דיור במיוחד עבור סטודנטים.ות כמו מעונות אגרון (מעונות לסטודנטים.ות של בצלאל במרכז העיר ירושלים). כל הפרטים באתר של המעונות.

אם לא מוותרים.ות על רעיון הדירה בעיר, אבל לא ממש יודעים.ות איפה?
יש המון קבוצות פייסבוק רלוונטיות למציאת הדירה האולטימטיבית:
'דירות מפה לאוזן בירושלים', 'דירות להשכרה בירושלים רחביה נחלאות', 'דירות שוות בין בצלאלניקים', 'דירות להשכרה נחלאות/מרכז העיר'.

בהצלחה!

כל יום ראשון מתאחדים.ות כלל הסטודנטים.ות בבצלאל לקורסים במחלקה לתרבות חזותית וחומרית. אלו נקודות זכות חובה לכל סטודנט.ית והלימודים במחלקה מתחלקים לקורסי חובה כלל־בצלאליים בהם נשב כיסא ליד כיסא עם חברינו וחברותינו ממחלקות אחרות (הזדמנות מדהימה!), בנוסף, ישנם קורסים לכל השכבה לפי המחלקה שלכם.ן. מדובר בשיעורים פרונטליים במתכונות של הרצאה/דיון, ומטרתם לתת השלמה תיאורטית לחומר הנלמד בתוך המחלקה המעשית.

כמה חשוב, ככה מורכב. ברוכים.ות הבאים.ות לעולם של הגדולים! אמנם זה החלק הפחות זוהר מהחיים הסטודנטיאליים, אבל הוא לא בהכרח קשה ומסורבל (יותר מידי). ראש מחלקת הרווחה של איגוד הסטודנטים.ות זמינה בשביל לעזור לכם.ן בכל הפרוצדורות המורכבות, וכל (באמת כל) המידע נמצא בעמוד מחלקת הרווחה. ארנונה, רב קו, חוזים ומה שביניהם.

רכזות המחלקה הן ערוץ התקשורת שלכם.ן עם המחלקה. דרכן מועבר מידע חשוב מטעם המחלקה באופן שוטף במהלך השנה, והן גם הדלת הפתוחה שלכם לקבלת מידע וסיוע.

טיפ של אלופים.ות – בססו מההתחלה קשרים טובים עם רכזות המחלקה!

חברת אדובי שמייצרת את תוכנות העיצוב המובילות מאפשרת רכישה של מנוי סטודנט. על מנת לרכוש מנוי עליכם.ן לצרף אישור לימודים/תעודת סטודנט. שימו לב, ניתן להתקין כל מנוי על 2 מחשבים בו זמנית.
קבלו טיפ זהב! מצאו חבר.ה חדש.ה ללימודים ורכשו את המנוי במשותף. חצי מהכסף, פי 2 הנאה.

Scroll to Top

התחברות

התחברות לחברי איגוד

*סטודנטים.ות הלומדים.ות תואר ראשון/שני מקבלים.ות
אוטומטית את פרטי ההתחברות למייל